Klant aan het woord

Dhr P. Lepelaar

Onlangs kreeg onze afdeling Techniek een telefoontje van de heer Lepelaar die op weg was vanuit zijn woonplaats Rotterdam naar Eindhoven Airport voor een weekje genieten van de zon. Maar helaas, rijdend op de A16 begon zijn auto te stotteren en gingen er een aantal storingslampjes op het dashboard branden.

Altijd vervelend wanneer dit gebeurt maar zeker wanneer je, bepakt en bezakt, met je gezin op weg bent naar het vliegveld om je vliegtuig te halen! Al vrij snel was het duidelijk dat doorrijden tot de luchthaven niet meer ging lukken. En tot overmaat van ramp stond er ook nog een lange file op de A16...

De uitdaging voor ons was duidelijk: hoe krijgen we de heer Lepelaar inclusief zijn gezin en bagage op tijd op het vliegveld om de vlucht te halen?

Hortend en stotend haalt de auto de afrit Gilze op de A58 waar, zoals wij inmiddels hadden uitgezocht, vlakbij een autobedrijf gevestigd was. Na telefonisch contact met het autobedrijf om een vervangende huurauto te regelen bleek dat er helaas geen auto op korte termijn beschikbaar was. Snel over naar plan B: we hebben direct een lokaal taxibedrijf benaderd die binnen 5 minuten het gehele gezin inclusief bagage kon ophalen om naar de luchthaven te brengen. Koffers overladen, sleutel van de gestrande auto achterlaten en snel richting Eindhoven en gelukkig, de vlucht werd gehaald. Na de vakantie werd het gezin door het taxibedrijf weer keurig opgehaald en naar de inmiddels gerepareerde leaseauto teruggebracht. Enkele dagen later arriveert er een kaartje vanuit de Canarische Eilanden.

Bedankt voor de goede zorgen, we hebben een fantastische vakantie gehad.”