Skip to the main content

Veelgestelde Vragen

3 resultaten
Hulpverlening bij pech of schade

In geval van schade waardoor de auto niet meer kan rijden, ondersteunen wij je met de volgende hulpverlening:

  • Professionele ondersteuning/hulpverlening door de Wittebrug Lease Hulpdienst, uitgevoerd door de Eurocross Assistance.
  • Berging en transport van de auto naar Nederland.
  • Vervoer naar huis van de inzittenden op basis van openbaar vervoer 2e klasse.

In geval van pech door een technisch mankement ondersteunen wij je met de volgende hulpverlening:

  • Professionele ondersteuning/hulpverlening door de Wittebrug Lease Hulpdienst, uitgevoerd door de Eurocross Assistance.
  • Reparatie van de auto in het buitenland door de hulpverlener of een lokale reparateur.
  • Berging en transport van de auto naar Nederland indien de auto niet binnen redelijke termijn ter plaatse gerepareerd kan worden.
  • Vervoer naar huis van de inzittenden op basis van openbaar vervoer 2e klasse indien de auto niet meer rijdbaar is.
  • Vervangend vervoer kan in sommige gevallen via de mobiliteitsservice van de importeur van het merk auto worden verstrekt. Meer informatie hierover vind je in de Service & Garantie documentatie van de auto of op de internetsite van de importeur of fabrikant.

Bij pech kun je tijdens onze openingstijden contact opnemen met de afdeling Techniek op nummer 070-3429494. Buiten onze openingstijden kun je contact opnemen met de Wittebrug Lease Hulpdienst op telefoonnummer 070-3906061. Onze Hulpdienst is 24 uur per dag / 7 dagen per week bereikbaar.