Op deze pagina vind je alle zaken die betrekking hebben op jouw leaseauto. Heb je vragen over pech (in het buitenland), schade, onderhoud, verzekeringen of brandstofpas? Kijk hier en vind het antwoord op je vraag!
Bij pech kun je tijdens onze openingstijden contact opnemen met de afdeling Techniek op nummer 070-3429494. Buiten onze openingstijden kun je contact opnemen met de Wittebrug Lease Hulpdienst op telefoonnummer 070-3429400. Onze Hulpdienst is 24 uur per dag / 7 dagen per week bereikbaar.
Lees meer over pechhulp of pech in het buitenland via de knop hieronder.
Wil je een schademelding maken, ben je betrokken bij een ongeluk of heb je een één -of tweezijdige schade?
Klik op de knop hieronder en lees meer over wat je moet doen bij schade en het melden hiervan.
Wanneer onderhoud onderdeel is van je contract, mag je zelf een onderhoudsbeurt inplannen bij de dealer. Bij voorkeur bij een officiële dealer van het betreffende merk.
Voor meer informatie over onderhoud, klik op de knop hieronder
Rijd jij in een auto van Wittebrug Lease en ben je bij ons verzekerd? Dan ben jij WA (Wettelijke aansprakelijkheid) verzekerd. Dit houdt de schade in die is toegebracht aan derden. Daarnaast is er dekking voor cascoschade, dit betekent schade aan jouw eigen auto.
Lees meer over de verschillende soorten verzekeringen via de knop hieronder.
Op zoek naar een brandstofpas voor jezelf of je werknemers. Lease jij een auto van Wittebrug Lease dan helpen wij je uiteraard met een brandstofpas. Met de brandstofpas kun je moeiteloos tanken & laden, transacties beheren, parkeren en zelfs het openbaar vervoer gebruiken. Zo geniet je optimaal van beheer- en gebruiksgemak met alle kosten in één overzicht.
Heb je vragen of heb je niet gevonden wat je zoekt? Neem contact met ons op!